29 Ocak 2009 Perşembe

İSKAMBİL KAĞITLARI:)



Resimleri yayınlamak güzel de bugünlerde hiç yazı yazmak gelmiyor içimden..Ama yazmalıyım..Görmüş olduğunuz pastamız genç bir beyefendi için yapıldı..Pastanın konseptine karar verirken bayağı bi düşünüldü, yoğun telefon trafiği ve ardından görmüş olunduğu üzere oyun masasında karar verildi..Bana da uygulamak düştü..
Pastanın içi frambuazlı ve damla çikolatalı..Yoğun çikolatalı pandispanya ve çikolatalı pastacı kremalı...
Buradan beyefendiye uzun ve sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum..
Not:Aslı'cım valla hepsi şeker hamuru canımm:)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmm enfes olmuş ellerine sağlık yarını sabırsızlıkla bekliyorum öptüm...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Oya'cım yarına kadar nasıl sabredeceğim ben?? İSkambil kağıtları şeker hamuru deme sakın, vallahi düşer bayılırım :))

pelince dedi ki...

Harika olmuş ,bayıldım iskambil kağıtlarına...Pastanın iç malzemeside şahaneymiş,yiyenlere afiyet olsun....
Ellerine sağlık...

Sevgiler.

Betül KAVAL dedi ki...

Offf harika gözüküyor ellerine sağlık .. İskambil kağıtları çok şeker duruyor.

sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika olmuş,çok beğendim canım.gerçek gibi duruyor,ellerine sağlık.maşallah diyorum.sevgilerimle...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Oya süper olmuş, ellerine sağlık...Resim gibi görünüyor, pürüzsüz...

Tebrikler..

sevgiyle kal,

Ilker Erdem dedi ki...

Pasta gercekten harika olmus. Super.
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

OYACIĞIM..
KUSURSUZ GÜZELLİKTE !!
MÜTHİŞ BİR EMEK..
MAŞALLAH DİLEMEK İSTİYORUM.
ÇK SEVGİLER CNM.