21 Mayıs 2008 Çarşamba

AŞŞŞŞŞŞŞŞŞK PASTASI:)

HAVADA AAAŞŞŞK KOKUSU VAAR!!!
Allahııımm ne güzel şey şu aşk dedikleri..İnsanın (yani Gülşah'ın) aşık olduğundan söz ederken gözleri parlıyooorr..

Gülşah oğlumun ana sınıfı öğretmeni 26 yaşında bıcır bıcır, cana yakın çok tatlı bir genç kız.. Çok yakında nişanlanacak ve bugün müstakbel nişanlısının doğum günü..Bu nasıl bir aşk görmelisiniz.. Ya da ben uzun zamandır etrafımda çok aşık birini görmemişim..Acayip hoşuma gitti..Bir ay önceden pasta siparişini verdi..Üzerine ne yazsak diye düşündü durdu..En sonunda ''mucize'm'' olmasına karar verdi (ona öyle hitap ediyormuş). Allahım ölücemm..

Pastanın şeklini bana bıraktı..Ben da aşkın sembolü olan kalp olmasına karar verdim ve yine aşka en çok çikolatanın yakışacağıını düşünerek içini bol çikolatalı yaptım..Üzerini de gördüğünüz üzere kırmızı kapladım ve beyaz kalplerle süsledim..

İnşallah Gülşah'ın gözlerindeki o aşk pırıltısı ömür boyu sürer..Tabii karşılıklı olarak..Gülşah'cığıma ve Teoman'a birlikte uzuun mutlu yıllar diliyoorum..

9 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

zjEllerine sağlık harika bir pasta çıkmış ortaya.
aşkları hiç bitmesin dileğimle.
Hoşçakal..

Adsız dedi ki...

birbirini seven bu nisanlilarin ömür boyu asklari ve sevgileri sürer insallah.pasta da tam asiklara yakismis ve cok sahane olmus, ellerine saglik. sevgiler.

uygarimizlahayat dedi ki...

Pasta harikaa olmuş, Gülşahın ve aşkının sevgilerinin hiç bitmemesi dileği ile, ellerine sağlık...

sevimin sayfasi dedi ki...

pasta harika tam asiklara yakisacak bir pasta olmus
ellerine saglik canim

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Oyosh'ummmm,

Pasta aşk temasını harika yansıtmış, ellerine sağlık canım benim..

Gülşah ve Teoman'ın aşkı ise hiiiiç bitmesin..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum seni.....

OYOSH dedi ki...

Sevgili Melek, sevgili Senem, Uğur böcüküm, Sevgili Sevim ve Didoş'um yorumlarınıza çok teşekkür ediyorum..Hiç birimizin aşkı sönmesiiiiiin arkadaşlarım...

elma şekeri dedi ki...

Pasta harika olmus.Mutluluklar bir ömür boyu olsun insallah..
Sevgilerimle...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Aşkları ömür boyu sürsün. İlk heyacanları hiç kaybolmasın. Allah herkes böyle aşk dolu hayatlar versin :) Ne çok temenni de bulundum yahu :)

Pasta harika olmuş... Diğer pastalar gibi...

Elelrinize sağlık sevgiyle...

pelince dedi ki...

Pasta şahane olmuş,buram buram aşk kokuyor:)
Ellerine sağlık..
Sevgiler