13 Nisan 2008 Pazar

BAHAR DALLARI.......

Ay ne güzel dimi, toprağın uyanışı, ağaçlar tomurcuklandı hatta yemyeşil oldu.. İçimde hem bir sevinç var, yaza kavuşucaz diye. Hemde bir yorgunluk ama nasıl, hafta sonu saat 7 de fırt diye yataktan kalkan ben, oğlumun ''anne hadi kalk artık daha yatıcakmısın'' demesine rağmen saat 9 da yataktan sürünerek kalkıyorum.......Ama haklıyım yaaaa..Hafta sonunu dört gözle bekliyorum ama işim bitip de bi ayaklarımı uzatıp oturamıyorumm..Geçen hafta sonu cuma gününden evde temizlik yaptırdım ki cumartesi pazar sözde oğlumla daha çok vakit geçirelim istedim. Ama yok yine olmadı.. Ben de bi problem var galiba. Pazar akşamı evi süpüren bi tip.Annem de yazık ''aaa kızım vallahi sen delirmişsin'' diyerek bana hayretlerini dile getiriyor kadın...İşte çalışan kadın portresi, her evde vardır eminim.....

İşte bahar dedik, yorgunluk dedik... Buda pastası olsun.....Kendimize pasta yaparken hep bi bahanemiz var zaten:))))))))

Pastamızın pandispanyası vanilyalı.. Alt katı 6 yumurtalı, üst kat 3 yumurta ölçüsü ile yapıldı... İçi çikolatalı pastacı kreması ve vişneli, fıstıklı....Üzerlerini bitter çikolata ile hazırladığım ganajla sıvadım ve ayrı ayrı beyaz şeker hamuru ile kapladım.... Üst üste yerleştirdim ve yeşil dallar, kırmızı çiçeklerle süsledim...Bahar yorgunluğumu alır belki diye kendime ithaf ettim.....Afiyet olduuuuuuu:))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Oyosh'um, bu pasta nefis bir bahar pastası olmuş...

Ellerine sağlık..

Biz burada baharı bitirdik yaza merhaba dedik bile dün bir sürü insan denizdeydi. Sanırım bende artık giricem dün zor dayandım. :)

Bahar yorgunluğudur diycem sabah kalkamamana ama pazar akşamı ortalığı süpürmek hiç uymuyor yorgunluğa :))))

öpüyorum.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor,ellerine saglik.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Yazdıklarını okurken kendimi görür gibi oldum :)
Pasta harika görünüyor ellerine sağlık...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Oyacım beni affet, nice zamandır bir uğrayıp da yorum bırakamadım. Gözlerim bayram etti ne güzel şeyler yapıyorsun sen. Hepsi birbirinden harika görünüyor. Çok öpüyorum canım seni.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canikom,

Tam bahar pastası olmuş gerçekten de, bu kadar cici olabilir bir pasta...

Ellerine sağlık hayatcım,

Sımsıcak sevgiler...

OYOSH dedi ki...

Sevgili zerrin vallahi bazen arsızlığa vuruyorum işi, sürünerekde olsa iş yapmak zorundayım canım..
Senem'cim teşekkürler..
Zerrin'cim sanırım günümüz şartlarında çoğu kadın aynı şeyleri paylaşıyoruz..
Esra'cım affetmek ne demek, çok zor şartlarda internet bağlantısı yapabildiğini söylemiştin zaten canım. Uğradığına çok sevindim..Arada bir de olsa yorumlarını benden esirgeme canım benim...Öpüyorum seni...
Didem'cim benden de sımsıcak sevgiler.. Teşekkür ederim canım..

Adsız dedi ki...

çok şık olmuş. Kesmeye kıyılmaz. yemeğe kıyılır. Ellerine sağlık çok hoş bir pasta.