17 Nisan 2008 Perşembe

KUPTA MİİİİSSS GİBİ ÇİLEK....




Aslında çok basit bir yapılışı var. Benim yine uydurmasyon yaptığım bir tarif bu....

Önce çilekleri biraz pudra şekeri ile robotta çektim.. Diğer tarafta 1 bardak un, 1,5 bardak tozşeker, 1 lt süt, birkaç damla vanilya özütü... Karıştırıp muhallebiyi pişirdim.. İçine bir tatlı kaşığı kadar tereyağ koyup mikserle 4-5 dk kadar çırptım....Daha sonra kup bardaklarının dibine biraz kedi dili bisküvisi koydum, bunların üzerine çilek püresi ilave ettim... Çileklerin üzerine birkaç kaşık muhallebi döktüm.. Üzerine tekrar çilek püresinden koydum.......Çilekle süsledim.. Hepsi bu kadar.... Afiyet olsun....

2 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Aynen missss gibi görünyor, tarifi bekliyorum dört gözle:)))

Sımsıcak sevgiler..

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor ellerine saglık canımcım kocaman sevgiler