4 Mayıs 2008 Pazar

KİTAP OYUNU


Sevgili arkadaşım Ferah beni kitap oyununa davet etmiş..Çok ayıp ama 6 yıldır okuduğum kitap sayısı altıyı geçmez..Yani Ulaş doğduktan sonra çok fazla kitap okumaya zaman ayıramaz oldum..Ancak zaman buldukça çocuk gelişimiyle ilgili kitaplar okuyorum..


Önceden haftada iki kitap okurdum mutlaka..En son çıkanları takip ederdim..Ben en çok roman okumayı severim..Okuma alışkanlığımı da annemden öğrenmişimdir.. Annem de okumayı çok sever..Ben yeni yetişirken Barbara Cartland romanları vardı bizim evde..Onlarla başladım kitap okumaya..Şimdi de oğluma aşılamaya çalışıyorum..Bir yaşında başladım onu kucağıma alıp resimli hikaye kitapları okumaya..

Kitap biriktirme alışkanlığım da yoktur..Hemen birisine veririm okuması için özellikle de anneme..Onun için de hiç arşivde kitap kalmaz..Eskiden bir ara Danielle Steel okurdum seri şekilde, ama baktım hiçbirinden kalmamış...Son zamanlarda tatlı ve pasta kitaplarım revaçta doğal olarak...Şu an sadece onlara dayanamıyorum..Yüzlerce para veriyorum gözüm kapalı...











Sevgili Ferah'a teşekkür ediyorum ve ben de Ezgi ve Nino
arkadaşlarımı bu oyuna davet ediyorum....

3 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

canım benide oyuna davet ettiğin için çok mutlu oldum kitap okumayı gerçekten çok seviyorum çok tesekkürler canım.Danielle Steel benimde çok sevdiğim yazarlardandır en son geç gelen mutluluk kitabını okudum okumadıysan canım tavsiye ederim en yakın zamanda oyunu oynayacagım bende
tekrar tesekkürler canım sıcacık sevgiler

Ferah Gülşen dedi ki...

Oya'cığım oyuna katıldığın için çok teşekkür ederim :). Sevgiler,

karamelam dedi ki...

Oya eline sağlık tartlar çok şıklar. Özlenen tatlar kitabını ben de D&R da görmüştüm ama fiyatı çok pahalı geldiği için alamamıştım.