6 Haziran 2008 Cuma

RULO PASTA VE KISA BİR ARA:)

Perşembe akşamları annem de toplandığımızı daha önce yazmıştım..Akşam da ordaydık..Ahali pasta bekler diye evde günü geçmek üzere olan muzlar değerlensin istedim..Muzlu rulo pasta yaptım...Afiyetle yedik...
3 Yumurta
120 gr tozşeker
120 gr un
yarım paket kabartma tozu
1 çay kaşığı sıcak su
Bir paket hazır pasta kreması
Önce yumurta beyazları ayrılıp şekerin yarısı ile kar gibi olana kadar çırpıyoruz.Daha sonra sarıları şekerin diğer yarısı ile mayonez kıvamına gelene kadar karıştırıyoruz ve sıcak suyu ekliyoruz.Sonra ikisini birleştirip elenmiş un ve kabartma tozunu azar azar ekliyerek karıştırıyoruz..33&23 ebatlarında yağlı kağıt serilmiş tepsiye döküp 15 dk pişiriyoruz...
Fırından çıktıktan sonraüzerine nemli bir bez örtüp yağlı kağıtla beraber rulo yapıp soğumaya bırakıyoruz..

Soğuduktan sonra kağıdı çıkarıyoruz...İçine istediğiniz bir krema hazırlayıp kullanabilirsiniz..Ben hazır dolgu kreması kullandım..Kremanın üzerine muzları yerleştirip tekrar rulo yaptım..Üzerini kalan krema ile sıvadım ve elimde olan malzeme ile süsledim..Afiyet olsun...

EVET DEĞERLİ DOSTLARIM, TARİFLERİME ÇOK KISA BİR ARA VERİP UFAK BİR BODRUM TURU YAPIP DÖNÜCEM..UMARIM İŞLERİM İSTEDİĞİM GİBİ YAVER GİDER, MUTLU VE UMUTLU DÖNERİM..BLOGUMU VE SİZLERİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM..ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN..

4 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Oyosh'ummmm,

İyi tatiller, güzel dinlenmeler:)) Gönlünce geçireceğin, mutlu bir tatil olsun..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

webSTer dedi ki...

Valla bu pastayı tattım 10 numara olmuştu.. :))) Oyosh'um kendine anneme ve ulaş'ıma iyi bak.. Umaım herşey yolunda gider..Rast gele..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

ELLERINE SAĞLIK CANIM.aYRICA GUZEL BIR TATIL DILERIM.sevgıler..

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik. Iyi tatiller diliyorum.