14 Eylül 2008 Pazar

ÇİLEK SOSLU PEYKEK


Bir haftadır tatlı aşeriyorum resmen ama malum okullar açıldı ve okula koşturmaktan hiç bir şeye fırsat bulamadım..Oğlum beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı..Bu yüzden moralim de bozuk..Sanki üç yaşından beri okula giden o çocuk değil..İlk gün bir ağlamak, aman Allahım başka ağlayan yok benimkinden başka..Ben bir haftadır okul bahçesinde hazır askerim sizin anlayacağınız..
İşte son iki haftadır sancılar içindeyim ve moralim çok bozuk..Onun için canım hiç bişey yapmak istemedi..Ancak dün görmüş olduğunuz peykeki yaptım..Bir de iftar için bir börek açtım, onu daha sonra yayınlarım..
Peykekimi bu sefer tussuz lorla yaptım ve de çok güzel oldu..Dondurucudaki çilekleri çözdürmeye üşendim..O yüzden içine çilek aroması koydum ve üzerini hazır çilek sosuyla süsledim...Biraz olsun nefsimi köreltti bari..Ve karşınızda çilek soslu peykeeek..(Yazı yazasımda yok kısa kesiyorum).

9 yorum:

hamdivehusnucan dedi ki...

merhaba nasılsınız.oglununuz tepkisi normal,sizin moralinizi bozmasın,sizi kaybetmekten korkmuştur,zamanla geçer,ayrıca durun daha ilkokul bire başladınız oglunuzla daha üniversiteye kadar çok yol kateteceksiniz.hemen moralinizi bozmayın.iki çocuk okutup üniversiteyi bitirdirmiş biri olarak söylüyorum canınızı sıkmayın bunlar normal tepkiler.zehra ögretmen ank

pelince dedi ki...

Aynı trafiği bende yaşadım,bizde düzeni oturttuk..Servisle gidip geliyor nihayet :)
Sizinde yoluna girmiştir umarım..Ama bu sene hepimiz için zor olucak ...
Peykek enfes olmuş,ellerine sağlık..

Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canım yakında alışır okuluna merak etme..hep geçtik o yollardan moralini bozma..Bugünlerde bende resmen tatlı aşeriyorum..harika görünüyor peykek eline sağlık afiyet olsun

hayatkazanbenkepce dedi ki...

BENCE DE ÇOCUĞUNUZUN YAŞADIĞI DURUM ÇOK NORMAL BENİM OĞLUM 3. SINIFA GEÇTİĞİ HALDE HER SENE BAŞINDA AYNI SORUNU HALA YAŞIYORUM . ÖĞRTEMEN -ÇOCUK - VELİ ÜÇLÜSÜYLE VE BİRAZ DA SABIRLA GÖRECEKSİNİZ Kİ YOLUNA GİRECEK İNŞLH.
PAYKEKİNİZE BİTTİM SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN .ELLERİNİZE SAĞLIK ...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmm,

Biraz süre tanımak lazım çocuklara, eminim oğlunda en kısa zamanda alışacaktır, dert etme..

Cheesecake çok severim, canım çekti şimdi..

Ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler.....

elma şekeri dedi ki...

gercekten nefis bir görüntüsü var eminim lezzetide öyledir ellerinize saglik.
Sevgilerimle.....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Görüntü harika canım,çok iştah açıcı olmuş,ellerine sağlık.

Bence moralini bozmamalısın,çocuklar büyüdükçe psikolojileri de değişiyor,zamanla alışacaktır canım.kendini üzmemelisin.(tabi biliyorum bunu yaşamak ayrı şey)sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım olsun zamanla alışır çocuklar işini bilir sen üzülme benim oğlumda bu yıl başladı bugün sınıfta maskesi düşen 3 çocuk oldu yani çocuklar velileri çok güzel kullanıyor, şükür bir sorun yaşamadım ama bellide olmaz, ayrıca blogta herşey muhteşem güzelpeykekinede bayıldım enfes olmuş, sevgiler canım...
ben sizin blogspota girerken hata veriyor sizdede oluyor mu merak ettim, sevgiler...

OYOSH dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım verdiğiniz manevi destek ve temennileriniz için çok teşekkürler..Sevgilerimle..