19 Ocak 2009 Pazartesi

ÇANTAMDAKİLER:=)

Bu benim ilk mimlenişim....Sevgili Limonlu Kek'im beni mimlemiş..Çantamdakileri merak etmiş:=))
Tipik kadın çantası yok yok aslında..Ama burda görücüya çıkıcak diye sadeleştirilmiş hali:))
  • Cüzdanım ( paradan çok ıvır zıvır dolu:))
  • Ajandam (çoğu zaman not defteri yerine geçer)
  • Fotoğraf makinem (hiç yanımdan ayırmam)
  • Şemsiyem
  • Anahtarlarım
  • Güneş gözlüğüm(onsuz asla dışarı çıkmam)
  • Tarak
  • Parfüm
  • Ve tabii telefonum..
Evett bu kadar...Umarım Limonlu'mun merakını giderebilmişimdir:=))Ben de Ayşegül'ü mimliyim bari..Ayşegül'cüm valla merakımdan değil:=)Ayrıca Limonlu'ma teşekkürler gönderiyorum...

2 yorum:

Ayse Pamuk dedi ki...

Bende gözlüksüz dışarı çıkamam :))

Adsız dedi ki...

Oyacığım beni kırmayıp oyuna katıldığın için çok teşekkür ederim, öpüyorum...